Liebherr CNd 5704 Pure

• Best Reviewed feb 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 113 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNd 5704 Pure op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

erik 12-04-2024

geen dure Liebherr meer

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

omdat onze oude liebherr het na 15 begaf, hebben we op goed vertrouwen weer een Liebherr gekocht.
na dag 1 hadden we hier al spijt van.
- Slecht in te stellen en alleen met de koelkastdeur open
- na 2 weken een flessenrek uit de deur gevallen
- de easyfreshplaat schuift continue naar achteren waardoor er binnen de kortste keren een plas water in de groentelade ligt
- koelkastdeur zuigt vast en kon alleen opgelost worden door een kunststofplaatje tussen de rubber afdichtstrip te plakken
- de temperatuur van het vriesgedeelte stijgt bij een stroomstoring binnen 4 uur van -20 naar -12 bij een kamertemperatuur van 15 graden Celsius terwijl de deur gesloten blijft

kortom de volgende wordt een goedkope koelvriescombinatie waar je dit soort ellende kan verwachten

Minpunten

• lastige bediening
  • slechte isolatie

Liebherr860 15-04-2024

Goedemiddag Erik, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Binnen ons assortiment zijn er allerlei verschillende modellen waarbij modellen met het display achter de deur en ook modellen met het display in de deur. De bediening van het apparaat bestaat uit drie toetsen is met een links en rechts door het menu bladeren en met het vinkje kan dan iets in het menu gekozen of bevestigd worden. De temperatuur van -18°C voor het vriesdeel en +5°C voor het koeldeel staat vanuit de fabriek al ingesteld. Bij een stroomstoring geeft het apparaat de warmste temperatuur die het in de vriezer geweest is aan. Dit om te beoordelen of de producten nog gebruikt kunnen worden. Dit is de temperatuur van de lucht de relatief snel stijgt in tegenstelling tot de kerntemperatuur van de producten die er veel langer over doen. De andere punten zijn moeilijk om op afstand te beoordelen maar hiervoor adviseren we je om contact op te nemen met onze servicedienst zodat we kunnen kijken of we dit kunnen oplossen. De service is te bereiken op 0297 - 23 99 55 of service@buram.nl

k******@o********** 05-03-2024

Waarom een Liebherr

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Na verschillende keren een koel-vries-combinatie te hebben gehad, die net na afloop van de garantietijd kapot ging, hebben we dit keer, op aanraden van onze leverancier, Wijntje B.V., voor een Liebherr gekozen. Wat ons het eerste opviel is de degelijkheid en fraaie afwerking. Ondanks dat viel de prijs ons mee. Het apparaat is verrassend stil in de keuken. De extra garantie, tot 8 jaar na aankoopdatum, was voor ons het doorslaggevend criterium voor onze keus.

Pluspunten

• garantietermijn tot 8 jaar
  • degelijkheid
  • stille motor

Lomdelo 05-03-2024

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Dit is pas mijn derde LIEBERR in ruim 20 jaar van daar.
Grote fries ruimte (4 laden) onder het koel gedeelte.

Pluspunten

• 2 thermostaten
  • Snel op themperatuur

t***********@h******** 26-02-2024

aanrader

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Mooie koel/vrieskast met veel ruimte. Deze gekocht omdat mijn oude liebherr koel/vrieskast aan vervanging toe was na 25 jaar.

Pluspunten

• handige indeling

p*******@g******** 19-02-2024

Zeer aanbevolen

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Liebherr CND-5704-20 aangeschaft zeer fijne koelvrieskast in het gebruik fijne indeling.
Hebben inmiddels nog een zelfde koelvries kast aangeschaft samen met Liebher Smart Device Box schakelaar nu kan ik de koelkast/ vriezer op afstand bedienen en de temperatuur in de gaten houden bij eventuele storingen.
En kan op afstand superfrost of supercool aanzetten.
Ik kan deze koelvrieskast iedereen aanraden met die Smart Device Box.

Pluspunten

• Overzichtelijk in gedeeld
  • Strak gevormd mooie uitstraling

Marja 09-02-2024

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Mooie grote koel vries combinatie, zeer zuinig en met no Frost functie, gekozen voor het hoge model met 4 vrieslades

Sun 30-01-2024

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Alles uitstekend. Vooral het vriesgedeelte. Voor de rest afwachten hoe lang deze koel-vriescombinatie meegaat.

Pluspunten

• Laag energieverbruik.
  • Verder niets toe te voegen. De tijd zal het leren.
  • Heel stil

Minpunten

• Instelllen met tiptoetsen was flink uitzoeken.
  • Geen lade in het vriesgedeelte is voor ijs.

j**********@f**** 29-01-2024
Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Ik zocht een koelvrieskast met 4 vrieslades voor wat meer vriesruimte.Deze had Liebherr.Heb een iets grotere koelvrieskast gekocht voor wat meer ruimte koel/vries.Voor deze prijs heb je een prima apparaat en ik ben er zeer tevreden mee.Een aanrader.

Pluspunten

• Ruime koelvrieskast
  • Geruisloos

Ronald 15-01-2024

Erg tevreden

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Greeploos went snel en de koelkast is ruim en prima verlicht. 1 ruime groentela verhindert helaas wat ruimte in de deur. Desalniettemin erg tevreden over de aankoop, de extra garantie en de leveringssnelheid!

Pluspunten

• Ruim verlicht
  • Greeploos, dus strak model
  • Ruime groentelade

Minpunten

• Groentelade beperkt deurtuimte

Gijs ruiter 07-01-2024

Kwaliteit voor een goede prijs.

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Liebherr heeft in mijn ogen een wat steviger en kwalitatief hoogwaardiger product, in ons geval de koel/vries combi.
Prijsverschil met concurrentie is niet bijster veel en mede daarom toch weer een liebherr.
Mvg gijs ruiter

J. Overkamp 06-01-2024

Zeer ruim voor een prima prijs!

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

De koel-vries combinatie die wij gekocht hebben is opvallend ruim en met een grote vers-lade onderin het koelgedeelte. De koelkast is makkelijk schoon te houden door de glazen platen.
Het vriesgedeelte heeft 4 mooie ruime lades waar veel in past.
Al met al veel ruimte voor een goede prijs 🏆!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Makkelijk te reinigen
  • Grote vers lade
  • 4 grote lades in vriesgedeelte

Top product 04-01-2024

Top product

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Na 18 jaar goed functioneren stopte de oude combinatie ermee. Meteen weer dezelfde gekocht. Zowel uitvoering, betrouwbaarheid en levensduur zijn gewoon top en ook nog eens een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Stabiele kwaliteit
  • Energiezuinig

Minpunten

• Omzetten koelkastdeur is omslachtig

Jan 31-12-2023

Bevalt erg goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Goede verhouding tussen koel en vries gedeelte, en 4 laden, waar veel ander modellen maar 3(wel grotere) laden hebben. Met 4 laden heb je iets meer flexibiliteit in de indeling

Liebherr CNd 5704 Pure wit 19-12-2023

Hele goede koelvries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Liebherr CND 5704-20 Zeer tevreden over deze koel-vries combinatie. Mooie vorm, degelijk product, makkelijk te bedienen en kan er een hoop in kwijt. Ik hoop dat ik net als bij de vorige weer minimaal 20jaar plezier ervan heb.

Pluspunten

• Ruimte
  • Bedieningsgemak
  • Goede indeling
  • Degelijk product

Eddie vd Meer 09-12-2023

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

De koel / vriezer heeft een gescheiden systeem voor instellen van koelen en vriezen. Dit kun je naar wens goed instellen tijdens de verschillende jaargetijden en dus temperatuur verschillen goed regelen. De koel / vriezer heeft 4 grote diepvries lades waardoor het mogelijk wordt om ( in ons geval ) te stoppen met een aparte diepvrieskist ( kostenbesparing ! ) Het koelgedeelte is ook groot, zodat er veel plek is voor zowel gekoeld drinken als etenswaren. Anti frost, instelbare groente lade , deur alarm , veel extra's. Gekozen voor Liebherr, omdat die bekend staan om hoge kwaliteitsproducten. Het bewijs daarvoor is de 7 jaar garantie van Liebherr.
Samengevat : een aanrader !

Pluspunten

• gescheiden instelling koelen en vriezen
  • 4 diepvrieslades
  • veel ruimte in koel- en vries gedeelte
  • instelbare koelbak voor groente
  • 7 jaar garantie

k*******@u********* 08-12-2023

Zeer goede keus

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Onze keuze was weer een Liebherr koel/vriescombinatie, aangezien de vorige koel/vriescombinatie ook van Liebherr was en 22 jaar dienst heeft gedaan. De service via onze leverancier Wijntje te Oud-Beijerland heeft daar ook aan mee gewerkt.

Pluspunten

• stil
  • duidelijk display

Minpunten

• geen

t*******@u********* 24-11-2023

Het belangrijkste is, dat er 4 laden in het vries gedeelte zitten
Dat het NO-FROST is s ook prettig.
Koel gedeelte had iets minder mogen zijn, de kast is nu erg hoog.

f**************@q********** 18-11-2023
Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Het is een hele mooie, diepe koelvriescombinatie waar ik veel in kwijt kan. Het is wel even wennen een digitaal display maar het bied wel weer handige mogelijkheden on snel te koelen of in te vriezen wanneer nodig.

i***@d********** 16-11-2023
Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Na 12 jaar was de oude koelkast toe aan vervanging, meteen een iets grotere gekocht
4 ruime vrieslades, en genoeg ruimte in de koelkast

Als hij weer 12 jaar probleemloos mee gaat ben ik zeer tevreden

c**********@g******** 15-11-2023

Grote kombi koel/vriezer

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Extra grote vrieskast was voor ons nodig. Een digitale temperatuur-indikatie op de buitendeur wordt gemist.

Pluspunten

• Standaard breedte onlangs grote inhoud
  • Strak design zonder handvatten enz

Minpunten

• Digitale temperatuurmeter ontbreekt

van Hattem 13-11-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Handige indeling van koel- en vriesgedeelte
Makkelijk instelbaar
Prijs is redelijk
Mooi design

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Makkelijk instelbaar
  • Stil en zuinig

Dre 10-11-2023

Goede combi

Vorige Liebherr koelvriescombinatie combi
Ruim 30 jaargehad vandaar weer voor dit merk

a******@k********* 10-11-2023
Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

15 jaar geleden een koel/vries combinatie gekocht van liebher top apparaat ,doet het nog steeds we wilden graag een nieuwe en hebben weer een liebher gekocht en met de oude hebben we onze kleindochter weer blij gemaakt.

Jan 09-11-2023

Duurzaamheid

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

We hadden een Liebherr koelvriescombinatie van 10 jaar oud. Bij de vervanging hebben we bewust gekozen voor hetzelfde merk en dezelfde combinatie, omdat het om een prima gebruiksvriendelijk product gaat.

Toch hebben we wel een kritische kanttekening, die de reden is van 'slechts een 7'. Na 10 jaar kregen we problemen met het koelgedeelte, waarin de temperatuurregulatie volledig ontspoorde (ijsvorming en 'koeltemperaturen' van 0 graden). De oorzaak zou 'inwendige lekkage' van koelvloeistof zijn en reparatie is niet mogelijk.
Wij zijn geschokt dat we, zowel van de dealer als van de firma Liebherr, te horen kreeg dat de levensduur van dit product 8 tot 10 jaar is. We vinden het in deze tijd onbegrijpelijk dat fabrikanten een product maken dat na deze periode niet reparabel is. Dat is bepaald geen voorbeeld van duurzaamheid. Inmiddels hebben we begrepen dat dit ook voor andere merken geldt en dus nemen we genoegen met 7 jaar garantie op een product dat we goed kennen.

Misschien kan Liebherr zich in de toekomst onderscheiden met een product dat wél gerepareerd kan worden?

C 06-11-2023

Liebherr het beste op het gebied van koelen

Geschreven voor: Liebherr CNd 5704 Pure

Heb mijn diepvries plusminus 20 jaar oud nu vervangen voor een koel vries combinatie.
Dit omdat er op het gebied van koelen niets beter is dan liebherr.

Pluspunten

• Vlug op de gewenste temperatuur
  • Veel ruimte
  • Degelijke materialen